Popüler Konu Biz Bize

Arimaya

Kıdemli Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Nis 2019
Mesajlar
1,466
Selamlar❤
Biraz sıkıntılı günler geçiriyordum. Bazı şeyler hakkında özgürleştim. Manevi bağımlılık insanı içten içe çürütüyor. Bundan bir kısmından kurtuldum . Bunun için seviniyorum. Eşimden ayrıydım iki hafta ama cumartesi kavuştum şükür. Şimdi Ankaradayım. Buralar çok soğuk sırtımda yeleğim var :) Ruh halimi ahvalimi içimi dışımı anlatan şu çizimle öpüyorum hepinizi❤
Ekli dosyayı görüntüle 602
Rabbim yardımcın olsun.insanları memnun etme savasindan vaz geç cünkü asla olmazlar.istersen amuda kalk yine aynısındır.ölünce bile iki ahh vaahh ederler yine unutulursun ordan pay biç
 

Masaaa

Bağımlı
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
758
Selam canlar, keyifli aksamlar :295:

@Masaaa nasilsin kuzum:37:


Cok tehlikeli:koskos:Simdiden hem yeme icme hem egzersiz rutini olusturman lazim. Baslangic kilonu gordum.Motivasyonun ve eksin bol olsun:kf19:


Gozunuz aydin, cabucak toparlanir insallah:74:
Selam canlar, keyifli aksamlar :295:

@Masaaa nasilsin kuzum:37:


Cok tehlikeli:koskos:Simdiden hem yeme icme hem egzersiz rutini olusturman lazim. Baslangic kilonu gordum.Motivasyonun ve eksin bol olsun:kf19:


Gozunuz aydin, cabucak toparlanir insallah:74:
Kuzu şu gaz mevzusunu bi çözse kuzum rahat ederiz azıcık ama yavrum kendini sıkıyor gaz yapacam die kusuyor sonra acıkıyor emiyor tekrar Gaz tekrar kusmuk.... Sonu yok böyle devam ediyoruz. Siz nasılsınız asıl hamilelik nasıl
 

Masaaa

Bağımlı
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
758
Bugün denizde aklıma geldi göremiyorum hiç ördekimi diye :36: @Portakal Sulu Ördek o kafadan bana da lazım hacı

@floweroflife okurken sinir oldum yeminle , kolay gelsin sana çok canım :36:

@Kajupi :36::36: hayırlı olsun canımm
Rabbim mis kokusunu çeke çeke kucaklamanı nasip etsin

@Masaaa alinayı seni öpeerimnmm kocamannn
Bıyyytlarınız kolay ola :36:
Ooooyyyyyyy denk geldik ya seninleeeee peh datlu olduuuuuu :337:
Heç de kolay değil bu bıytlar arkadaş poh kokusuna bıyt sesine bu kadar mutlu olacağımı söyleseler asla inanmazdım şimdi kızım Totosunda kulağım valla karnı kurbağa gibi oluyor ausum ya Bi ağlıyor kıyamam bi de burnu tıkanıyor bi kaç haftadır bazen yazık yavruma. Yahu doğmak da büyümek de pek dertliymiş yaaaaaa ağrısı annesine ağrısı babasına diye evin içinde Tepiniyoruz kızımla. Bu arada ben nasıl zayıdlicam bu göbek nasıl gidicem aus yaaa çok çirkin bir karnım var onu taktım şimdi dw
 

Arimaya

Kıdemli Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Nis 2019
Mesajlar
1,466
Ooooyyyyyyy denk geldik ya seninleeeee peh datlu olduuuuuu :337:
Heç de kolay değil bu bıytlar arkadaş poh kokusuna bıyt sesine bu kadar mutlu olacağımı söyleseler asla inanmazdım şimdi kızım Totosunda kulağım valla karnı kurbağa gibi oluyor ausum ya Bi ağlıyor kıyamam bi de burnu tıkanıyor bi kaç haftadır bazen yazık yavruma. Yahu doğmak da büyümek de pek dertliymiş yaaaaaa ağrısı annesine ağrısı babasına diye evin içinde Tepiniyoruz kızımla. Bu arada ben nasıl zayıdlicam bu göbek nasıl gidicem aus yaaa çok çirkin bir karnım var onu taktım şimdi dw
3 ay boyunca sürekli ayakta sallama halindeydik gece saat 4 e kadar.banyo yapmak tuvalete gitmek benim cok lükstü .bi gün açliktan agladım yeminle.o derece birakmiyordu beni.geldi geçti sükür o günler.o yüzden sadece ben mi böyleyim diye düsünme her anın hem zorlugu hem tatlılıgi var.akisina birak gardassss
 
Üst Alt