Miu ve Kitapları

Masaaa

Bağımlı
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
641
Eline sağlık @Miu benim ben açacaktın bi baktım mium açmış yaaaaaa beaaaa dedim ve hemeeennn ekleyeyim

Elimdeki kitap
Azra Kohen- Gör beni
Toplam 593 sayfa
Kesinlikle okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap şuan 571. Sayfadayım
 
  • Beğen
Tepkiler: Miu

Miu

! sorry not sorry !
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
1,022
Eline sağlık @Miu benim ben açacaktın bi baktım mium açmış yaaaaaa beaaaa dedim ve hemeeennn ekleyeyim

Elimdeki kitap
Azra Kohen- Gör beni
Toplam 593 sayfa
Kesinlikle okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap şuan 571. Sayfadayım
aynen çok satanlarda zaten.. ben bu kitabı kesin fos'tur diyip almamıştım

e alayım o zaman :177:

beni de dürt hiç okumuyorum kitap bu ara.. bu akşam okuyacağım :162:evet kesin:162:
 

Masaaa

Bağımlı
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
641
aynen çok satanlarda zaten.. ben bu kitabı kesin fos'tur diyip almamıştım

e alayım o zaman :177:

beni de dürt hiç okumuyorum kitap bu ara.. bu akşam okuyacağım :162:evet kesin:162:
Oku bebeğim ya kitap okumayı bırakma evlenince insan Bi bocalıyor ama yatmadan en azından 1 sayfada olsa oku muhakkak kendine ayıracağın tek zaman oluyor
 

Masaaa

Bağımlı
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
641
çocuk yok ama okuyayım mı?
cidden soruyorum.. faydalı bilgiler edinir miyim ?
Bu hiç çocuğun olmayacak anlamına gelmiyor tabisi iii ben senden bomba haber bekliyorum :143:
 
  • Beğen
Tepkiler: Miu

Masaaa

Bağımlı
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
641
Veeee yeni kitabım
Munika lopez&myrıam cameros
Vejeteryan külkedisi
Büyüklere gerçekçi masallar
 
  • Beğen
Tepkiler: Miu
Üst Alt