Yemek Yarışması Oylama

En Çok Beğendiğiniz Ramazan Sofrası Hangisi?

  • Altın Mercimek (Lokanta usulü )Çorbası, Et Sote, Söğürme ve Tart Kalıbında Kremalı Revani

    Kullanılan: 12 54.5%
  • Fırın Sütlaç

    Kullanılan: 9 40.9%
  • Biber Dolması

    Kullanılan: 1 4.5%

  • Ankete katılan kişi sayısı
    22
  • Anket kapatılmış .
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

MeVa

Kayıtlı Üye
Hem @Tevafuk için, hemde bundan sonraki yemek yarışmaları için bir rütbe düzenleyelim ilki sizin olsun. Bundan sonraki yarışmalar için de ayrıca birinci olanlara da hediye gönderelim. Tebrik ederim..
Rütbe yerine yıldız falan verseniz, zaten rütbesi olan birinci olursa nasıl olacak ki ?
 

Radmin

Onur Paşa
Yönetici
Radministrator
Rütbe yerine yıldız falan verseniz, zaten rütbesi olan birinci olursa nasıl olacak ki ?
Her yemek yarışması 1'incisine aynı rütbeyi veririz, bu şekilde daha kalıcı olur. Güncellemelerden de etkilenmez. Ama illede kupa olsun derseniz kupa sistemini dahil ederiz. Sorun değil.
 

Tevafuk

Kayıtlı Üye
1. Yemek Yarışması
Her yemek yarışması 1'incisine aynı rütbeyi veririz, bu şekilde daha kalıcı olur. Güncellemelerden de etkilenmez. Ama illede kupa olsun derseniz kupa sistemini dahil ederiz. Sorun değil.
:265::265::265: güncellemelerden etkilenmeye son.. :super:
 

Portakal Sulu Ördek

"Allah bize yeter, O ne güzel vekildir.."
Kayıtlı Üye
Hem @Tevafuk için, hemde bundan sonraki yemek yarışmaları için bir rütbe düzenleyelim ilki sizin olsun. Bundan sonraki yarışmalar için de ayrıca birinci olanlara da hediye gönderelim. Tebrik ederim..
Çok iyi olur. Nacizane önerim profiline tutturulmuş bir madalya veya başka bir gösterge. Şöyle afilli göze çarpan :) yemek bölümünde birinciliğini gözümüze sokan cinsten :36: :265:
Hediye de çok motive edici olur ❤
Yaaa Ama daha bir gün var nasıl yani sevinebilir miyim :halay::halay::halay:
Sağol güzel.portim benim iyiki bu konuyu acmissin bende katilmisim tesekkur ederim :60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::60::74::74::74::74::74::74::74::74::74::74::74::74:

Amin mevacim amiiinnnnnmnm :68:
Diğer mevzuya gelince bünye alışık birincilikler e o yüzden şansını zorlama sen 70 olacam diye uğraşırken ben sana 69 'dan el sallarım :316:
Canım benim tekrar tebrik ederim ❤❤
Herkes kullandı oyunu o yüzden kapattım ben de anketi.
 

Radmin

Onur Paşa
Yönetici
Radministrator
Çok iyi olur. Nacizane önerim profiline tutturulmuş bir madalya veya başka bir gösterge. Şöyle afilli göze çarpan :) yemek bölümünde birinciliğini gözümüze sokan cinsten :36: :265:
Hediye de çok motive edici olur ❤

Canım benim tekrar tebrik ederim ❤❤
Herkes kullandı oyunu o yüzden kapattım ben de anketi.
Kuplar güncellemelerden etkileniyor. Üye rütbeleri daha sağlıklı. Bazı x forum sitelerinde oluyor bu, güncellemelerden sonra kupalar kayboluyor. Ben üye rütbesi olarak düşünüyorum. Bi renk, Gurme 1'incisi gibi bir rütbe olabilir. Daha belirgin ve daha kalıcı olur.
 

Portakal Sulu Ördek

"Allah bize yeter, O ne güzel vekildir.."
Kayıtlı Üye
Kuplar güncellemelerden etkileniyor. Üye rütbeleri daha sağlıklı. Bazı x forum sitelerinde oluyor bu, güncellemelerden sonra kupalar kayboluyor. Ben üye rütbesi olarak düşünüyorum. Bi renk, Gurme 1'incisi gibi bir rütbe olabilir. Daha belirgin ve daha kalıcı olur.
Tamam o halde :)
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Üst Alt